Waarom klopt de capaciteit van een zaal niet?

Gewijzigd op Wo, 24 Sep om 3:33 PM

De zaalcapaciteit halen we op uit het kaartverkoopsysteem van de theaters. We kunnen helaas geen zaalcapaciteit ophalen van theaters waar geen API-koppeling mee is en theaters die Active Tickets hebben als kaartverkoopsysteem. Voor deze laatste twee gevallen kan de zaalcapaciteit dus wat fout gevoeliger liggen omdat deze handmatig moeten worden ingevoerd door deze theaters.


Klopt de capaciteit van een zaal niet? Neem dan contact op met het theater, en vraag naar de DIP-beheerder. Deze kan de capaciteit aanpassen. 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren