Waarom worden de standen en recette niet geüpdatet in mijn boekingssysteem?

Gewijzigd op Sun, 21 May 2023 om 09:07 PM

Hoogstwaarschijnlijk gaat er iets mis met de koppeling van het boekingssysteem met DIP. Je kunt dit controleren door in het DIP-platform te kijken of daar wél standen en recettes worden geactualiseerd. 

Is dit het geval? Neem dan contact op met de ontwikkelaar van je boekingssysteem met de vraag of deze de koppeling kan controleren. Lukt dit niet? Of kan de ontwikkelaar geen fout vinden? Stuur dan een mailtje naar support@dip.nl.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren